Prison Break 1.Sezon 22.Bölüm Türkçe Dublaj HD izle


Yükleniyor
Reklamı Geç
78.100
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Prison Break 1.Sezon 22.Bölüm Türkçe Dublaj HD izle

Prison Break 1.Sezon 22.Bölüm Türkçe Dublaj HD izle sezon finali arkadaşlar 2. sezonda görüşmek üzere iyi seyirler.

Tür: Prison Break 1. Sezon

Yapım: 2006

IMDB Puanı: 9.1

Yönetmen: Kevin Hooks

Oyuncular: Dominic Purcell, Wentworth Miller, Robin Tunney

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Prison Break 1.Sezon 22.Bölüm Türkçe Dublaj HD izle” filminde 7 Yorum bulunuyor.
  1. Yasir - 1 ay önce demiş ki:

    Bu nasıl sezon finali lan 😀 Bu arada abrozi adamım başından beri favorim iş bitirici 😀 Nasıl bi şans varsa deli kaçtı oğlan kaçtı bunlar hala kaçamadı bune şanssızlık bilader

  2. fdfdf - 2 ay önce demiş ki:

    çok adrenalin yaşadım oturduğum yerde

  3. eczacı - 3 ay önce demiş ki:

    şaka gibi ya ucak kaçtııı

  4. Gökhan - 3 ay önce demiş ki:

    kesinlikle katılıyorum size bi ara harbiden kap krizi geçireceğim zannettim 😀

  5. hakan uzman - 6 ay önce demiş ki:

    abi 50 dakka küfrettim kalp güm güm

  6. Jon snow - 1 sene önce demiş ki:

    Aynen muratsimge cok iyi ya

  7. muratsimge - 1 sene önce demiş ki:

    kalbi olan izlemesin sende izleme meleğim simgem 🙂